RETRO TAPET TIL SALGS!!

Hei og velkommen til Gasellenes bloggshop! Den er bitte knøtte liten, og det kommer til å variere hva vi har til salgs her. Vi starter med å selge fantastiske retro tapeter og flotte settekasser, og så får vi se hvor det bringer oss videre.

Prisene står oppgitt over varen, og frakt kommer i tillegg til prisen. Den vil variere etter som hvor mye man bestiller. Dersom du bor i Østfold kan du hente varene hos Andregasellen, så slipper vi frakt!

Har du spørsmål om fraktkostnader? Vil du ha flere nærbilder? Lurer du på noe annet? Eller vil du bare bestille noe?

Send meg en email på

emidtfjeld@gmail.com

Håper du finner noe du liker!!

torsdag 29. april 2010

RESTENE....

RESTENE ETTER SALGET:
Etter at 43 tapetgale damer kastet seg over tastaturet og sendte tapetbestillinger til Gasellebloggen er det bare dette som er igjen:

 
Tapet nr 12
(ca 5 meter på lager)
30 KRONER pr meter
Nærbilde av nr 12

13 kommentarer:

  1. Hei og takk for fine ord fra dere! Syns deres blogg også virker veldig interessant, blir spennende å se hva som kommer etterhvert! Ha en strålende uke begge to! :) Og fantastisk fine tapeter... Skal ikke se bort i fra at jeg kanskje må kjøpe litt av dere! :)

    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Disse tapetene må jeg ha i bakhodet når jeg setter i gang med neste prosjekt, og det drøyer nok ikke. Herlige tapeter:) Og takk for fine ord, jo det hjalp faktisk litt:)

    SvarSlett
  3. Superdupre tapeter!! *Sikle, sikle*
    Legger meg disse på minnet!

    SvarSlett
  4. Hei igjen,
    Møkje mas fra meg her på korte tid, så det beklage eg...
    Takk for forklaringen om å legge til sider forresten, det skal eg prøva.

    Det eg lurte veldig på, e ka du feste/lime tapetene med. "Må" det værr tapetlim?
    Og; når du har limt på bord, legger du da nåken form for beskyttende film over? E jo totalt nybegynner i detta, men ivrig itte å setta igang :o) Har lyst å prøva med det nitrista kjøkkenbordet ser du... :o)

    Får prøva på nåke enklare fysst ;o)

    SvarSlett
  5. For noen flotte tapeter! Her var det vanskelig å velge :)

    SvarSlett
  6. å herre.. så mange kule tapeter :D når jeg kjøper meg hus i løpet av høsten skal jeg handle masse her. ikke våg å forsvinn :D

    SvarSlett
  7. Hej,
    Du har riktigt läckra tapeter, sitter just och funderar på var jag skulle kunna tapetsera om ;)

    SvarSlett
  8. Oh wow, these fabrics are amazing!! I really have to put your website through Google translator so I can gasp at the gorgious fabrics ánd understand what you have to say about them :-)
    Esther.

    SvarSlett
  9. jeg vil ha 5 m av både 14 og 10! Hvordan bestiller jeg?

    SvarSlett
  10. Repeat the petroleum jelly gucci replica treatment once a day while the cat is having difficulty. If the problem lasts more than two or three chanel replica days, contact the veterinarian as soon as possible.

    SvarSlett
  11. Taking a great deal more of Adipex-P will not make it far more helpful and can result in major, daily life-threatening facet results.Cheap Adipex no prescription.....Cardsharing Server

    SvarSlett